söndag 8 juli 2018

Förvirrad



Just nu känner jag mig en aningens förvirrad. Jag vill så mycket med min lilla häst men känner att vi kommer ingenstans. Jag känner att min ridning inte går framåt just nu utan vi står och stampar på samma ställe och till och med gått bakåt några steg. All denna lycka och den säkerhet jag kände kändes så bra. Jag kände att vi löser nog det mesta. Just nu är jag tveksam. Jag är tveksam om Cillahästen egentligen är den häst jag ska ha. Hur hemskt det än är så funderar jag på om Cillahästen kanske skulle ha det bättre hos någon annan, någon som kan och som faktiskt kan ge henne det hon behöver? För jag känner just nu att jag kanske inte kan det???? Eller är det bara så att jag är frustrerad  över att inget känns bra just nu? Jag kankse helt enkelt ska ta en paus från detta och låta henne vila lite 🤔 

Många funderingar snurrar i mitt huvud. Helst av allt skulle jag vilja ha en häst som är utbildad och som jag kan lära mig av och som kanske kan ge mig något annat som inte Cillahästen kan ge mig. Eller så får jag bara skärpa till mig när det gäller min träning och vara mer bestämd med vad jag ska göra just det ridpasset och verkligen träna! 

Som sagt jag är förvirrad!!!! Just nu känns det som om det är ett pass av 100 som känns bra! 

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar