söndag 22 juli 2018

Snart semester



Idag åkte familjen T på semester! Äntligen måste jag säga! Jag börjar min semester i morgon, dock världshistoriens kortaste semester men ändå semester! Ska bli såååå skönt. Samtidigt kan jag nog tycka att åka på semester är jobbigare än att bara vara hemma och slappa 😉 

Jag är verkligen inte pedant av mig men ska jag åka iväg, alltså vara borta en helg eller längre så villa jag ha det städat och fint hemma innan jag åker för då är det rent och fint när jag kommer hem. Så idag städade jag hela huset. Jag dammade inte för det hann jag inte men ändå. Dammsög, torkade golv, diskade osv. Så nu har vi ett välstädat hem med en tvätthög som ska vilas. Men den finns ju alltid där 🙄

Men nu ska jag njuta av en semester och inte stressa upp mig på folk i min omgivning utan bara vara och njuta och ära massa glass. Träning och annat får bli när jag kommer hem. Det är nog faktiskt första gången jag inte tar med träningskläder på en semester men jag orkade inte denna semestern. Är ju inte riktigt igång då jag slappat lite.... 

Nåja, imorgon fortsätter vår resa och sen sak jag basa vara 😁

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar