onsdag 11 juli 2018

UpZone



Idag roade vi oss med att klättra högt upp i träden. Nja kanske inte jag men barnen och deras kusin. Själv nöjde jag mig med att stå på marken. Givetvis skulle Felicia sätta ribban högt och bestämde att de skulle börja på Riskzon det första de gjorde. Den svarta banan, den allra svåraste av dem alla. 11 meter upp i luften. Eftersom Eric var lite ”feg” för några år sen så har han inte klättrat på evigheter och vi sa att han var tvungen att klättra lite högre än ”bara” 2 meters banan om han skulle med. Eric ville klättra högre och hängde med Felicia. Mycket tveksamt gjorde han dom tre eller första hindren men sen tog det stopp. Jag tycker ändå att han var såååå modig som gjorde några hinder för att sen bli nerplockad. Men övriga banor var inga problem för honom. Jag tror inte att han ”njöt” eller tyckte det var så skoj som Felicia tyckte men han kämpade och ville men någonstans är han ändå lite mer förnuftig än Felicia 😉

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar