tisdag 3 juli 2018

Förändring



Idag var bästa hovslagaren och skodde Cillahästen. Cillahästen skötte sig såååå bra och jag blev så glad 😁 Cillahästen har i och för sig gått från klarhet till klarhet när det gäller att skos, men hon har haft lite svårt att stå stilla, framför allt när hon blivit skodd fram. Idag så stod hon och sov, hon praktiskt taget försökte att lägga sig ner vid något tillfälle och hon var helt avslappnad! Jag blev så förvånad och samtidigt väldigt väldigt glad över att hon skötte sig så bra ☺️

Dock visade det sig att min kära hovslagare aka ha barn. Så skoj för henne samtidigt så tråkigt för mig 😟Min hovslagare har fixat en ny hovslagare till mig, som säkert är superbra på alla sätt men samtidigt blir jag ju lite orolig då vi inte har haft så bra erfarenhet av nya hovslagare och Cillahästen är ”speciell” att skos och hon tycker inte om alla. Vi får dock hoppas att den nya hovslagaren skor precis lika bra som min nuvarande och jag har räknat ut att det handlar om så där 3-4 skoningar om Cillahästen inte tappar sina skor 🙄

Kram och puss från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar