söndag 25 november 2018

Att prioritera rätt 😁😉



När man rider ut är det viktigt att få bra bilder 😂så att alla kan se vad man gör 😂😉och som ni ser måste vi öva mer på detta 😂

Nåja, det var en kall och härlig dag i allfall. En lugn dag utan massa stressand hit och dit och en dag då jag kunde sova länge! Men tror ni jag sov länge 🙄men jag låg och drog mig länge och det var skönt 😁

Sen så har jag funderat lite på lite allt möjligt och insåg att det bästa av allt hade varit om fröken F hade slutat simma och börjat rida i stället. Vi har en häst, vi skulle spara massor av tid och vi skulle få mer saker gjorda på helgerna. Men idéen föll inte i god jord så att säga. Så vi får väl fortsätta köra henne till simningen och till massa tävlingar i varma badhus. Eftersom hon inte köpte min ide så måste jag väl ändra inställning till simningen och börja tycka om den mer och börja tycka om alla ”knäppa” föräldrar som bara ser till sina barn och hur duktiga dom är och hur världelösa alla andras barn är. Alltså ska jag bli en förälder som lyfter fram mina barn som bäst och oavsett tider och prestationer så ska och kommer mina barn vara bäst för så är det inom simningen 😉🙄 Lite sanning och lite ironi. Men oavsett ska jag bli en bättre mamma och bli bättre på att stötta mina barn i deras idrotter men det hade varit lättare om dom hade ridit 😉

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar