lördag 17 november 2018

Nostalgi kväll eller Mia Skäringer 🤔



Idag har det varit en intensiv dag med massor av jobb och väldigt lite tid hemma 💦 Min förhoppning var dock att det skulle lugna ner sig så att jag hade kunnat umgås med min kära kusin på kvällen men ack vad jag bedrog mig. Dock lärde jag mig något viktigt idag 😉och det var att äta innan man jobbar. Jag hade ätit en pannkaka kanske vid 9.30 efter min löprunda idag och sen vid 12 skulle jag iväg på jobb, en liten snabbis iväg trodde jag så jag tänkte att det är ingen ide att äta före utan jag äger efter så håller jag mig till kvällen då jag skulle träffa kusinvitamin. Men det tig väldigt lång tid att rädda världen och när jag väl var klar med det så var det dax att åka och träffa kusinvitamin. Så två snabba mackor i handen och sen iväg. Hann byta kläder väldigt snabbt. Hann inte riktigt leta efter det jag egentlig ville ha på mig men hittade en klänning jag inte kom ihåg att jag hade 👍så det var ju lite lyckat i allafall 😉 

Sen blev det en snabbfika hos kusinvitamin innan vi skulle iväg på nostalgi kväll i bygdegården. Visst låter det som en helkväll 😂jag hade ju hoppats på MAT direkt men ack nej! Det skulle sjungas och det skulle spelas och det skulle pratas osv ingen mat för mig inte 😩sen var det åter igen dax för att rädda välden 🙄så jag fick svänga förbi BK och slänga i mig lite mat och sen försöka tänka. Fortfarande hungrig och ont i huvudet och trött. Fattar inte varför världen inte kan vänta med att bli räddad till på måndag. Men men jag lärde mig ju en sak idag i allafall! ÄT innan världen ska räddas för man vet aldrig när man kan få mat 😉

Nåja, jag gick på en halv nostalgikväll utan mat och min kollega gick på Mia Skäringer. Frågan är vilket som var bäst? Tror min kväll var den bästa 😂😂😂

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar