söndag 11 november 2018

Full fart framåt ➡️



Idag har det varit full fart medvetslös från morgon till kväll. Det var en tidig morgon då fröken F skulle tävla. I och för sig bara en gren men ändå. Vi var tvungna att gå upp tidigt, åka till Göteborg och vara i en varm simhall någon timme. Dock blev det ett bra lopp för henne och hon förbättrade sin tid på 100 m bröst och Jon var nöjd. 

Eftersom vi ändå var i Göteborg tänkte vi njuta lite av dagen med shopping och god lunch på stan. Jag fick faktiskt gjort en hel del. Jag köpte nästan klart grejer till fröken Fs julkalender och en julklapp till Eric. Så det kändes skönt. Vet inte bad jag ska fylla hans julkalender med bara 🤔men mitt mål är att vara klar med alla julklappar innan 1 december och även deras kalendrar. De ska vara uppe någon dag innan och det ska vara julpyntat och fint till slutet av novmeber, men det är mitt mål men vi får väl se. Det är inte så lätt när vi har alla helger uppbokade med tävlingar och cuper. Men jag ska försöka! För jag orkar inte stressa i år 😁

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar