onsdag 21 november 2018

Shoppa med barnen

Idag shoppade jag med herr E. Jag hatar verkligen att shoppa med barnen. Jag har inget tålamod och jag inser ganska snabbt att jag har en ide och det är en ode som de dissar väldigt fort. Vi går i affär i oändlighet känns det som och jag får panikkänslor. Jag vet inte varför men det har kommit på senare år. Kanske jar det att göra med mitt kontrollbehov, att barnen nu har en egen åsikt som inte stämmer överens med min 🤔Eller är det bara så att jag vill bestämma hur de ska se ut 🤔Eller kanske är det så att jag anser mig ha bättre klädsmak än dem???? I vilket fall som helst så drar jag på det in i det längsta och hoppas verkligen inte att jag behöver gå i affärer med barnen. När vi väl måste det så blir det bara kaos och jag blir stressad och irriterad och hatar det! Detta har inneburit att jag tycker illa om att shoppa kläder rent allmänt. 

Men jag får väl skärpa mig för det tar väl något år till tills herr E ska få sitt barnbidrag så han kan lösa det själv 🙄 Eller så får dom bara handla på nätet 😁

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar