torsdag 1 november 2018

November



Ibland funderar jag på om man kanske inte skulle ta och skaffa sig en liten hund 🤔Nu vill ju egentligen ingen i min familj det men jag tänker att då skulle jag komma ut på lite promenader. Jag HATAR ju verkligen att promenera själv. En liten grej jag har. Jag tycker det är tråkigt och jag tycker att det känns konstigt att ut och promenera själv. Men med en hund så hade det kunnat gå bra 😁

Nåja, nu är vi inne i november 😳och snart är det jul 😱och jag känner en liten panik över detta då jag alltid vill så mycket till jul men det blir lite platt fall över det hela. Men om jag redan nu börjar fundera över saker så kanske jag kan få den där riktiga julen jag alltid önskat? Med massor av julgrejer hemma, en fin adventskalender till barnen och fina paket? Så det är väl bara att börja förbereda julen så kanske jag är redo den 1 december 😉

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar