onsdag 28 november 2018

Kallt. ❄️❄️❄️



Krispigt och kallt ute men ack så härligt väder. Igår blev det en tur ut och idag blev det bara en snabbis till stallet mellan min taxitjänstgöring 🚕 

Dock har jag försökt att plocka undan och plock fram lite till 1:a advent. En del stjärnor har kommit fram men absolut inte alla. Medan jag städade rum för rum samtidigt som adventsgrejer kom fram funderade jag på om jag kunde sätta fram mina tomtar också eller om det är för tidigt 🤔🎅🏼🤶🏻eller kan man göra det? Jag brukar ju tröttna så där precis efter nyår så det kanske är lika bra att få fram dom? Jag hann verkligen inte med hälften av det jag skulle men jag hann med lite. Så det är bara att fortsätta. Tyvärr kommer jag inte kunna fortsätta förrän på lördag då jag ska på samverkanskongress hela dagen imorgon och hela dagen på fredag för att ta fram bättre och tydligare riktlinjer för att rädda världen. Men men på lördag ska jag fixa till det sista så det är rent och fint på söndag 😁

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar