tisdag 18 december 2018

15 år sen


 
Tänk att denna lilla tjej fyller 15 år imorgon😱 jag kan inte säga att jag minns exakt vad jag gjorde idag för 15 år sen men jag vet att jag stod och gjorde julgodis som jag skulle ha med mig ner till Karlskrona för vi skulle fira jul där nere. Vi skulle åka ner den 23 december på kvällen och komma hem igen den 25 december för fröken skulle inte komma förrän i början av januari sa alla. Men av någon konstig anledning började jag få värkar den 18 december. Inga regelbundna värkar men då jag var så rädd för att ha ont och hade hört alla hemska historier om hur ont det gör att föda barn så hade jag ett senario i mitt huvud om att jag inte ville att det skulle göra ont. Så någon gång på natten åkte vi upp till förlossningen och trots att det inte ens var pågång så fick vi stanna. En lång natt med något som läkarna hävdade bara var lite förvärkar. Men jag tyckte jag hade ont 😂vilket jag nu efteråt kan konstatera att jag antagligen inte hade 😂

Nåja, det där med att fira jul i Karlskrona och dela ut massa hemmagjort godis, det blev inget. Det blev inte heller någon gummekaka i Öxabäck eller något mysigt julfirande det året. Det blev en väldigt speciell jul på många sätt ☺️ 

Kram och pus från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar