lördag 22 december 2018

Dan före dan före doppardan



Jag tror att det nog är första året jag är i fas när det gäller mina julförberedelser. Helt klar är jag inte men det mesta är klart och jag kommer hinna klart med det jag ska till jul imorgon. Det är sååå skönt! Nästa år tänker jag se till att vara helt klar med alla julklappar innan 1 december. Hade faktiskt det som mål i PR med men hade några få kvar fram tills typ här om dagen men de flesta var klara innan december. Och barnens adventskalender ska vara helt klar den 1 november så slipper jag hålla på med den in i det sista. Bra plan 😁

Nu ska jag njuta av julen och jag ska njuta av livet fram tills 1 januari 2019 för att sen återigen ta tag i min träning och mitt liv 😉så nya mål ska sättas upp för 2019 både när det gäller min ridning och min egna träning. 

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar