torsdag 27 december 2018

Plan 1



Nu har jag satt mina mål inför 2018, när det gäller min egna träning. Egentligen satte jag nog mitt mål redan i somras eller slutet av sommaren, men i maj 2019 ska jag försöka genomföra Göteborgsvarvet. Jag har sprunget det tidigare med usla tider och nu har jag satt en tid jag vill klara 2,1 mil på och det är 2 timmar! Oavsett om jag springer Göteborgsvarvet eller inte ska jag innan maj månad ha genomfört en halvmara. Jag vet inte om jag jobbar eller är ledig då Göteborgsvarvet går av stapel men oavsett ska en halvmara genomföras. Så nu gäller det bara att ligga i hårdträning 😉

Jag ska också hålla det träningsschema som jag lagt upp för mig och min träning under hela året. Jag ska också försöka att ha en varierad träning, inte bara löpning utan lite yoga och styrketräning också. Jag vill verkligen komma i form och jag vill nå mitt mål med min vikt också. Så nu är det bara att kämpa och inte ge upp även om man har en liten svacka .

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar