tisdag 25 december 2018

God fortsättning



God fortsättning kära vänner där ute. Som vanligt har jag gått upp typ 100kg och ägnat tre dagar åt att ära alldeles för mycket och alldeles för onyttigt 🤢Men nu är det bra! 

Jag har satt upp två eller tre mål för mig som jag ska införliva under 2019! Jag kommer presentera dessa längre fram, måste bara tänka på hur jag ska formulera dessa. I vilket fall som helst så lyckades jag ta mig tid att träna min lilla häst idag. Det kändes så skönt! Trots vissa störningsmoment, som vi inte är vana vid, som att det kom hästar in och ut i manegen medan vi res, så gick det bra. Cillahästen blev lite stressad när de kom in och när de gick men om jag bara andades och arbetade henne så slappnade hon snabbt av. Det kändes faktiskt väldigt skönt. Jag var faktiskt väldigt nöjd med mitt pass idag, fast det inte blev någon galopp vilket jag hade planerat. Men men det får bli imorgon eller en annan dag.

Så nu känns det trots allt som om vi är på banan och på väg mot ett ”bra” ridår 2019 😁

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar