tisdag 11 december 2018

Vem behöver träna😂






Idag mockade jag 5 1/2 box samt släppte ut alla nästan all hästarna i stallet och när jag åkte därifrån så hade jag får över 7000 steg. Jag gick lite med Cillahästen i manegen också. Men ändå. Jag kände efter min tur till stallet att jag inte behövde motionera mer under dagen. 

Dock letar jag förbrilt efter en snygg aktivitetsklocka som mäter mina steg och min sömn typ. För jag har väldigt sällan på mig min telefon när jag är hemma och pysslar och fixar och springer upp och ner i mina trappor. Jag har inte alltid på mig telefonen när jag rider eller gör andra saker i stallet. Så jag skulle vilja ha en aktivitetsklocka. Men jag vill att den ska vara snygg, bra och innehålla så många smarta grejer som möjligt. Vet bara inte vart jag kan hitta en sån 🤔 ni kanske har några tips??

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar