fredag 29 juni 2018

Shoppat



Jag måste bara visa mitt fynd jag gjorde idag! Jag är så stolt och glad över mitt fynd. Egentligen kanske jag inte behövde någon hjälm då jag har en hjälm som bara ligger, en ridhjälm som jag köpte för ett tag sen och tänkte ha den som ”tävlingshjälm” men då jag inte riktigt tyckte om den så har den bara fått ligga. Så jag kanske borde sälja den... i vilket fall som helst så har jag känt under en tid nu att jag borde köpa mig en ny hjälm då jag faktiskt flygit av några gånger, även om jag inte direkt landat på huvudet. Så idag när jag var i stan så tog jag en runda förbi My One. En lite för dyr affär för mig egentligen men ändå så kan man göra fynd ibland. Jag visste att det var 20% på hjälmar, John Whitaker och jag har kollat lite på en sån hjälm innan så jag tänkte jag provar en så får vi se. Det var olika priser på hjälmarna och jag förstod inte riktigt vad det var för skillnad på dem och eftersom det var likadana hjälmar fast till olika pris så jag tog en med det billigare priset och gick till kassan och frågade vad det var för skillnad på hjälmarna. När hon kom tillbaka så visade det sig att vissa hjälmar var redan nedsatta 20% medan andra inte var det. Men då det stod 20% på det kartongen även om den redan var nedsatt så fick jag 20% på det nedsatta priset! Gissa om min plånbok blev lycklig 😁

Så nu kan jag slänga min gamla hjälm och nu kan jag sälja min hjälm jag inte använder och rida i min nya fina ☺️ Jag gick även utanför min normala zon och köpte en marinblå hjälm! Så nu får jag tänka om i kläder 😉

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar