onsdag 31 oktober 2018

Mitt ❤️



Idag har det hänt saker som innebär att jag måste börja prioritera vad jag gör på dagarna bättre. Jag ska ev hjälpa till några timmar i veckan på ett bageri. Inget är bestämt än men jag ska dit på måndag och prata. Det ska bli spännande och kul. Jag tycker ju att jag ibland har lite för mycket tid över samtidigt som jag kanske inte har det. 

Skulle det bli så att jag ska hjälpa till på bageriet så måste jag börja utnyttja min tid bättre. Det innebär till exempel att jag måste rida på kvällarna när barnen tränar samt att jag kanske inte alltid kan städa så mycket som jag faktiskt gör. Oavsett så tror jag det kommer bli skoj. Några timmar i veckan kan jag avvara för att hjälpa till i bageriet och det inkräktar inte på mitt vanliga arbete eller på min taxiverksamhet 😉

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar