tisdag 15 januari 2019

Börjar i fel ände 😂

Jag ”bröt” lite mot mitt nyårslöfte idag när jag var i stan. Mitt nyårslöfte var ju att inte konsumera något alls, eller väldigt lite och endast det jag verkligen verkligen behövde. Vilket jag inte gjorde idag.... eller nästan i allafall. Jag behövde bettringar till ett bett jag har för att se om det passar bättre så därför behövde jag åka till Hööks. Väl där var det hur REA! Jag hittade ett fint dressyrschabrak och en tävlingstopp. På REA. Absolut inte det jag behövde eller det jag skulle ha. Jag köpte även impregmering till skorna, vilket jag i och för sig behövde. Men schabraket och tälvingstoppen behövde jag verkligen inte. MEN jag tänker att jag ska ju ut och tävla i vår så då behövde jag ändå köpa en topp, så det var lite ett måste. Så det enda som var onödigt var schabraket. 

Egentligen började jag i fel ände. Jag har en fin hjälm som jag ska ha när jag tävlar, en tävlingstopp och jag letar efter en fin kavaj. Jag har ett fint tävlingsschabrak  så snart har jag allt för att verkligen ut och tävla. Visst helt fel fokus men jag tänker att har jag allt så måste jag ta mig ut 😉

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar