måndag 28 januari 2019

Snö snö och åter snö ❄️❄️❄️



Igår började det snöa rejält och har bara fortsatt och fortsatt och fortsatt. Jag tycker om snö i lagom mängd men nu vill jag ha vår. Jag vill inte ha vinter utan nu vill jag att det ska bli ljusare och det ska bli lite varmare och att man kanske kan se fram emot ljusare tider. Men men. Man får ta tillvara på snön också. Så i dag fick Cillahästen motionera, väldigt snabbt och kort i snön. Jag hade egentligen inte tid eller ork att göra något vettigt men 10 minuters pulsande i snön fick duga som motion idag. Vi myste i stallet och gosade lite och det känns som om det är minst lika viktigt. Så det la vi tid på idag. 

Imorgon får vi försöka göra något vettigt Cillahästen och jag.

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar