torsdag 3 januari 2019

Rensa



En kompis till mig hade lagt ut ett inlägg på sin instagram där hon hittat en person som röjer och rensar ut saker och hon har som mål att försöka rensa ut 365 prylar på 365 dagar. Detta tyckte jag var en superbra ide så jag ska också göra det! 

Började med att rensa lite i ett rum som bi egentligen inte använder utan bara har som förvaring eller jag vet egentligen inte vad vi har i det rummet 🙄när jag började röja i rummet hittade jag tre kassar med saker i. Lite kläder, lite lakan och lite andra små saker. Så det vara bara att dela upp det i högar. Vad ska jag spara, vad ska slängas och vad ska skänkas? Så imorgon åker de första 19 sakerna till återvinning. För det är det som är tanken. 365 prylar som ska återvinnas på ett eller annat sätt. Antingen genom att skänkas till Myrorna eller liknande eller sälja dem. Så 19 saker ska till Myrornas återvinningscontainer. Känns så bra. Sen ska jag försöka lägga ut lite prylar på andra sidor så jag kan sälja dem. Kanske några här 🧐eller vad tycker ni?

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar