onsdag 23 januari 2019

I’m not the bigger person today



Idag var det en sån där dag då jag egentligen bara borde ha legat kvar i sängen inte pratat med någon eller sagt något för allting blev bara fel. Ni vet såna där dagar då man bara inte kan vara tyst fast man egentligen borde vara tyst. Idag var en sån där dag. Idag var det en sån där dag då jag inte orkade vara tyst längre och kanske kanske sa en eller två saker för mycket. Men det var absolut inga osanningar eller riktiga elakheter utan mer saker som kan uppfattas som lite tykna. 

Men ibland blir det så. Ibland orkar jag inte vara tyst fast jag egentligen borde ha varit tyst. Ibland är jag för tydlig och ibland uppfattas det inte så trevligt. 

Så idag var det en sån dag. Men imorgon kanske jag ska försöka vara en bättre person 😉

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar