lördag 19 januari 2019

Trött trött och åter trött



Egentligen har jag inte gjort så mycket idag men ändå är jag såååå trött. Jag vet intevad det är för fel på mig. Nåja.... idag har jag som sagt inte gjort så mycket. Jag åkte till My One idag för de hade utförsäljning men egentligen hittade jag inte det jag ville ha men ändå köpte jag två par handskar och ett rosa-aktigt schabrak som jag inte behövde. Men jag har letat efter ett rosa-aktigt schabrak som jag ska ha under oktober månad att rida i då det faktiskt är rosa månaden, så nu har jag köpt ett. Tror inte Cillahästen egentligen passar i det men men nu har jag köpt det. Tyvärr var det väldigt utplockat och jag ville egentligen ha andra handskar men de var helt ok. 

Jag har ju egentligen sagt att jag inte ska köpa något och ändå har jag shoppat massor denna månaden 🙈MEN jag har bara shoppat på REA! Så jag är nöjd. Men nästa månad ska jag inte shoppa något och inte framåt heller. Jag ska ju bli av med saker! Imorgon får jsg fortsätta att göra mig av med saker för jag har ju som mål att göra mig av med 365 saker under året! Än så länge har jag gjort mig av med 19 saker så jag ligger i fas. Så imorgon fortsätter det.

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar