onsdag 16 januari 2019

Inbland vet jag inte vad som händer 😳



Idag var en så där dag då det kändes att båda Cillahästen och jag faktiskt fattade vad vi höll på med 😉 Jag menar vi hade ett lugnt och för det mesta balanserat sätt och vi fick till några gsloppfattninhar lugnt och balanserat. Sen att hon bara tog två steg kanske i vänster så var det en balanserad igångsättning och det var en balanserad häst. Det kändes såååå kul!

Just nu känns min ridning på många sätt som det bara flytet på. Allting vi gör just nu är lugnt och inte hetsigt och vi får till ett bra samarbete! Det känns så kul! Nu är det bara att ta med den känslan när det går sämre, vilket det snart kommer göra 😉eller så har vi ett flyt nu. Oavsett så känns det skönt! 

Kram ovh puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar