fredag 5 oktober 2012

ARG!!!

 
Just nu är jag ARG på mig själv för att jag håller på hela tiden och gör FEL!!! Jag vet ju vad jag ska göra och hur jag ska göra det, men sen blir det ändå fel och jag slarvar. Hoppningen idag gick egentligen bra, men jag slarvade med vägarna vilket innebar att stackars Mille inte visste var han skulle, vilket innebar att allting bara blev FEL! Så jag blev så irriterad på mig själv idag...MEN nya tag nästa hopplektion! Det positiva är att jag vet vad jag gjorde för fel och det negativa var att jag inte ändrade på det. Jag måste fokusera mer och jag måste få ordning på mina tyglar och samla ihop honom mer....En annan sak som är positivt är att jag trots att jag blev så ARG på mig själv så kändes det bra. Så nya tag nästa hopplektion =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar