söndag 28 oktober 2012

Källa ?

Mysig söndag! Solen har varit framme hela dagen, även om det varit kallt så har det varit en fantastisk dag. Jag var återigen och red. Vi red återigen ut och jag njöt för fullt. Även om vi tog det lugnt och skrittade hela tiden så var det härligt. Nästa vecka är jag ledig och tänkte att jag skulle lära känna hästen mer när inte ägaren är med. Jag tänkte till och med rida ut alldelles själv. Det ska bli lite spännande, men jag tänker att det borde jag kunna, för andra gör ju det...Eller? Är det farligt? Nä, jag ska inte tänka så utan bara njuta över att jag vågar och tycker att det är trevligt att rida ut nu. Ett steg i rätt riktning... Sen hoppas jag att jag kan få rida lite i en padock under nästa vecka för att känna på henne lite...Men men vi får väl se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar