tisdag 30 oktober 2012

Ett kort jag tog idag på kvällen över Rammsjön
 
 
Ikväll är Felicia på disco med klassen. Hon och hennes kompis Matilda hade stora planer om hur allt detta skulle gå till. Först skulle dom vara hos Felicia och hon skulle göra sig i ordning och sen skulle dom till Matilda så att hon skulle få göra sig i ordning och så skulle dom gå på discot ihop. Visst är dom söta. Men tänk vad stora dom börjar bli... Imorgon blir det övernattning för Felicia hos en kompis och Eric ska troligen ha en kompis här. Så det är fullrulle på lovet.
 
Imorgon ska jag rida igen. Ska rida i en padock...får väl se hur det går. Frågan är om jag har tagit mig vatten över huvudet när det gäller min ridning?! Kanske skulle nöja mig med att rida två gånger i veckan på ridskola????

2 kommentarer:

  1. Äsch! Det kommer nog att gå bra med ridningen! Ge det en chans (: Hur kommer det sig att du rider den hästen? Känner du Backlund sedan innan? (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag får väl inte ge upp...men efter min uteritt häromdagen kändes det inte hundra. Men jag får väl ge det några gånger iallafall =) Min jobbarkompis känner fam Backlund och Erikas mamma jobbar dessutom våningen ovanför oss. Så vi satt och pratade och så blev det bara så att jag fick komma och provrida och sen om jag ville fick jag fortsätta rida henne =) Känner du Erika?

      Radera