lördag 27 oktober 2012

Lördagsmys!

Idag skulle jag ha åkt till Skåne och träffat en gammal kompis. Tyvärr blev det ändrade planer, men jag hoppas verkligen att jag kan åka dit snart i allafall =) Men lördagen blev lite jobb på kontoret och sen har jag inte gjort så mycket. Har funderat lite på hästen jag var och red förra veckan, ska dit igen imorgon och rida. Så jag tänkte att jag skulle prata med ägaren om hur hon hade tänkt att det skulle se ut och prata lite om hur jag hade tänkt. Problemet är att dom inte har någon padock, vilket innebär att jag måste rida iväg för att rida i en padock, men det finns en i närheten som jag har kollat lite om jag får rida i. Tänkte att det kunde vara bra att rida i den på veckodagarna och rida ut på helgerna...Just nu har jag lite tid att ägna min tid åt ridning eftersom jag inte behöver lämna och hämta barn . Superlyxigt. Nästa vecka är det lov och då är jag ledig hela veckan. Ska bli superskönt =) Vad ska ni göra nästa vecka???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar