tisdag 10 september 2013

För någon vecka sedan hade jag en fotografering. Jag skulle fotografera min kära kollegas barn och kusinen. Kollegans söta barn gick jättebra att fotografera. Han skrattade och tyckte bara att det var skoj att få all uppmärksamhet. Kusinen däremot vet jag inte om hon tyckte det var riktigt så skoj som kollegans barn. Men jag försökte och försökte, men det gick inte så jättebra. Nåja, jag hoppas verkligen när dom får sitt USB minne att något kort på kusinen blev bra. Jag är skeptisk till att dom blir nöjda, men kollegan blir nog nöjd, för hennes barn blev helt ok. Jag har faktiskt aldrig haft barn som skrikit när jag fotat. Kanske inte varit superglada, men inte skrikit i alla fall... Men någon gång ska ju vara första gången =) Så jag antar att dom antagligen inte kommer anlita mig igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar