lördag 21 september 2013

Firad i dagarna tre...

Jag måste erkänna att jag tycker egentligen inte om att bli uppvaktad på min födelsedag för det påminner mig om hur gammal jag blir/är. MEN jag älskar att bli uppvaktad av nära och kära, dom som står mig närmast i livet. Jag är inte mycket för att bli gratulerad på jobbet eller så men det är skillnad att få umgås med dom som verkligen känner mig. Så i tre dagar har jag firat mer eller mindre. På torsdagen då jag fyllde hände det egentligen inte så mycket, men jag fick en födelsedagspresent och det var en ny telefon :) jättenöjd med den. Nu måste jag bara hitta ett roligt skal till den. Sen igår var vi ute och åt. Supermysigt! Och idag firade jag med släkten också jättemysigt! Så jag är nöjd :) dock ett år äldre, vilket jag är så där nöjd med. Men det positiva är att jag hade min stora kris när jag skulle fylla 25 och nu har jag bara svårt att se mig som 38 år!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar