onsdag 25 september 2013

Många tankar...

Idag blev det ingen ridning som jag hade planerat =( mitt liv hann inte riktigt med det... Jim jobbade sent och jag fick bara inte till det... Kände att jag hade behövt komma till stallet och rensa mina tankar lite. Men det blir ridning imorgon istället. Uteritt men ändå. Sen på lördag är det träning. Nu har jag försökt strukturera upp mitt väldigt röriga liv genom att föra ett inre schema för mig. Så måndagar är det ingen ridning, tisdagar ridning och onsdagar. Och sen får det bli vila för Jet och sen ridning lördag och söndag för att jag ska få ihop mitt liv...

Eric kommer ju börja simma två dagar i veckan och Felicia simmar ju tre och sen läxor på det och allt annat som livet kräver... Men med min struktur kanske jag får ihop livet. Tänkte först rida tisdagar och torsdagar och helgen men nu när Eric ska simma två dagar funkar inte torsdagen för mig....

Snart bär det av till varmare breddgrader men jag hade faktiskt tänkt göra några tidsinställda inlägg för jag har massa saker som rör sig i mitt huvud nu. Endel som kanske upprör, endel som bara handlar om vardagen. Men det finns hel del tankar i mitt huvud som jag tror måste få komma ut.. Men givetvis ska jag försöka blogga lite även när vi är iväg =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar