måndag 2 september 2013

Oj vad tiden bara springer iväg. I helgen hade jag en fotografering av två söta barn. Tyvärr precis när vi fotat klart så ramlade det ena barnet och slog sig illa och fick åka till akuten. Men pappans kommentar var "tur vi hann fota klart i allafall". Ska sätta mig imorgon och redigera korten så kan dom få bilderna på onsdag.

Den senaste veckan har jag funderat och funderat kring min ridning på Tokarp och hur jag ska göra. Beslutade efter mycket om och men att faktiskt sluta rida där helt. Jag har just nu det lite för rörigt i mitt liv att orka och ha motivation att rida där. Så det är verkligen med sorg i hjärtat jag slutar rida där. Tänk allt jag har lärt mig där. Dom fantastiska människorna har hjälpt mig att komma över min rädsla och faktiskt fått mig att älska att rida igen. Så det var inget lätt beslut, men jag hoppas verkligen att jag kan komma i ordning med mitt liv och att jag snart kan börja där igen. Men just nu får jag nöja mig med att rida Jet och träna lite med henne och sen får jag förhoppningsvis struktur på livet och jag kan börja på Tokarp igen. Jag kommer verkligen sakna alla goa människor i stallet och alla härliga hästar. Men jag får väl åka dit och titta på tävlingarna och hälsa på när jag har tid :) och jag hoppas att när orken kommer tillbaka att det finns plats för mig i någon lämplig grupp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar