söndag 15 september 2013

Förvånad....

Häromdagen ringde Felicias tränare till mig och frågade om inte Eric hade lust och komma och provsimma för en träningsgrupp, vilket jag  blev väldigt förvånad över. Eric som inte skulle få gå upp till Hajen ( den gruppen han är i nu) för att han inte var tillräckligt "duktig". Enligt tränarna i Fiskengruppen behövde han öva mer och han klarade inte riktigt av att simma så mycket som man behöver kunna i Hajen. Men han hade medverkat vid en klubbtävling i våras, bara för skoj skull och hade tydligen fått bra tid. En riktigt bra tid enligt Felicias tränare. Så varför inte. Han ska få pröva om han vill och sen får vi väl se. Min tanke med att han skulle gå på simskola var väl att "bara" klara att simma 200 m utan problem och bli simkunnig. Men nu kanske han ska träna två dagar iveckan och jag får väl bosätta mig på simarenan....Eric tycker i och för sig att det är skoj att simma, och han ville prova. Så varför inte????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar