söndag 15 september 2013

Trött...

Källa?
Idag är jag trött samt har lite träningsvärk. Jag sprang 1 mil igår. Har faktiskt ALDRIG sprungit en mil på tid tidigare eller i något lopp. Ok, jag har sprungit Göteborgsvarvet, men aldrig BARA en mil, fattar ni vad jag menar? Men jag tog mig igenom, kanske inte på den tiden jag önskade, men jag sprang hela tiden, kanske gick max 500 m sammanlagt då jag började känna av min vad och min hälsena lite. Måste verkligen göra något åt min hälsena, men det är ett annat kapitel. Nåja, Kretsloppet är genomfört och jag är nöjd att jag orkade springa så mycket som jag ändå gjorde. Sprang på 1.09, vilket jag trots att jag är lite besviken, är helt ok för att inte ha tränat mer än en gång sedan den 20 augusti. Sen var det party!!! Men herregud vad trött jag är idag. Har nog aldrig varit så trött innan. Jag hade helt glömt av hur jobbigt det är att vara ute och festa. Och hur dagen efter bara försvinner. Man får ju inget gjort.

Men efter igår fick jag faktiskt en liten go känsla av att börja träna igen. Så tre dagar i veckan ska jag löpträna, intervall eller bara vanlig löpning allt från 2,5 km -5 km. Ska faktiskt försöka få med mig barnen ut en gång i veckan och springa lite intervall. Kan aldrig skada =) Sen tänkte jag BARA rida 4 gånger i veckan inte en dag mindre och inte en dag mer! Bra plan inför hösten??????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar