tisdag 24 september 2013

Helgen har varit bra men INTENSIV!! Som dom flesta av mina helger är. Men denna helgen var extra intensiv. Det var fotbollsmatch, kalas och så hade Stall Tokarp 30 års jubileum. Jag hade för längesen lovat att hjälpa till så det vara bara att gå upp tidigt och bege sig till stallet för att förbereda inför att det började. Det var lite folk där, men tror att det kanske hade varit mer folk där om det hade varit fint väder, vilket det inte var. Tog lite bilder, men har inte hunnit eller orkat kolla igenom dem, så det ska jag försöka göra snart.

Det är riktigt kul att se andra rida och ibland tänker jag "tänk om jag också kunde bli så duktig" eller "tänk om jag också skulle våga det"....men det kommer väl hoppas jag.

Såg även att det är en hopptävling på Tokarp i slutet av oktober...Kanske ska anmäla sig om inte Frida vill vara med. Men då måste jag ju träna lite hoppning, vilket jag inte hade tänkt att jag skulle göra under hösten utan bara lägga energi på dressyren...Nåja vi får väl se =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar