fredag 2 maj 2014

Åter igen startade jag dagen på ett väldigt bra sätt, genom lite intervallträning. Tankar rensas och jag får upp lite motivation att faktiskt lyckas med något i mitt liv.

Men jag har ju en sak på min Bucket list som jag vill göra och som jag funderat på ett tag och känner väl att det är nu eller aldrig... Egentligen är det fler saker som det är nu eller aldrig, men just denna saken har jag funderat på i flera år och det är en tatuering.

Jag åt lunch med fina vänner idag och bollade min ide lite. Dom tyckte den var lite originell men väldigt personlig. Så vi får väl se om jag vågar och om jag verkligen gör det. Det hade varit lite häftigt att göra just den tatueringen jag funderat på och som jag kanske borde göra... Jag menar varför ha en Bucket list utan att kunna pricka av den???

             Källan: www.vinzine.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar