tisdag 13 maj 2014

Ibland.....

....hatar jag mitt liv och ibland verkligen älskar jag mitt liv. Nu vet jag inte! Jag älskar vissa saker i mitt liv som jag verkligen inte skulle vilja vara utan. Men så finns det saker jag hatar med att vara mig! 

Förra veckan började jag bli förkyld och jag kunde verkligen inte träna och jag är fortfarande förkyld och träningen ligger nere. MEN jag äter massor och onyttigt och bara vräker i mig massa mat. Jag fattar inte varför???? Det finns ju inte någon logik i varför jag äter massa mat när jag borde dra mer på maten när jag inte tränar. Men nej, jag äter och blir fet istället eftersom det är synd om mig. Just nu är det dessutom synd om mig på flera olika plan så varför inte tröstäta lite???? För jag menar varför inte äta mer och bli tjock fet (eller fetare) för jag är ju ändå tjock????

Vad hjälper det egentligen att skriva detta för det finns bara en person kan ta tag i det och göra något åt saken och det är jag och det är bara jag som tycker synd om mig själv och ser mitt liv som tråkigt och det är bara jag som tröstar mig själv med mat! Så kontentan av detta är ju också att det är bara jag som kan göra något åt saken! Men orkar jag och vill jag göra något åt saken???????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar