söndag 18 maj 2014

Måndag....

... är det imorgon och då ska jag efter en lång och segdragen förkyldning börja träna igen. Egentligen är jag nog fortfarande lite snuvig men känner att jag kan inte vänta hur länge som helst med min träning. Sen kan det vara så att jag blivit lite beroende av mitt nässpray och det kanske också gör så att jag är tät?!? 

Men det jag egentligen funderar på är varför allting måste ske på en måndag? Jag menar jag ska börja träna på en måndag, ta tag i mitt liv och börja min "bantning" och kampen mot mina kilon. Egentligen skulle jag kunna börja en tisdag eller fredag men alla säger nu är det måndag och då är det dags att börja, och jag gör precis likadant.

Så imorgon måndag börjar allvaret och jag ska verkligen fixa detta!!!! Jag kan inte fortsätta att vara överviktig och ful. Ok jag kanske inte är ful men alldaglig och jag kanske kan se lite bättre ut när jag är smal. Egentligen bryr jag mig inte så mycket om mitt utseende men det hade varit roligt att för en gång skulle inte vara tjock utan vara smal och nöjd, så förhoppningsvis kommer jag dit också. För jag tror att målen jag satt med min löpning kommer bli mycket lättare meden lättare kropp än med en tung och fet kropp.... Så imorgon kör vi !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar