måndag 12 maj 2014

Fast....

Det blev som jag trodde! Jag blev tyvärr fast i min lilla box, så nu får jag lite små panik. Jag vet inte vad jag vill eller hur jag ska ta mig ur den. Jag vill ha en förändring men det ser inte ut att bli någon. Så jag kommer kanske, med all säkerhet att bli en bitter gammal tant som inte har gjort något kul med mitt liv utan jobbar med samma sak, gör samma saker och bara är. Visst låter det som en kul framtid? Nä, inte speciellt! Så nu ska jag efter sommaren ta tag i mitt liv och göra en förändring. Jag tror att jag måste det för att jag ska kunna hitta en lust till glädje igen. Kanske lite lätt överdrivet men ändå. Jag känner att jag har kört fast och behöver hitta något nytt, som ger lite energi och glädje. Jag kanske inte ska vara så feg utan göra det jag vill! Så hösten kommer vara något helt annat! Det kommer bli en egoistisk höst med saker bara jag vill !!!! 



     Eller så är det så här jag ska                           göra????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar