söndag 11 maj 2014

Regn....

Fy vilken tråkig dag. Det regnar ute och jag skulle helst av allt bara dra täcket över huvudet och ligga i sängen hela dagen med en bra bok och göra absolut inget. Men det går ju inte eftersom det alltid finns massa måsten. Jag förstår inte hur det har blivit så bara för att man blev vuxen...

Så jag kanske ska ta och gå upp och göra något vettigt med mitt liv idag. Kanske städa eller fortsätta arbeta. Blev dock klar med det mesta men kanske inte med det jag borde bli klar med. Så sluta ligg i sängen och hoppas att ingen ska upptäcka att jag ligger här utan gå och gör något med dagen..... Eller inte??? 

Jag förstår inte varför jag har sånt motstånd att ligga kvar i sängen bara för att det finns massa måsten? Kan man inte bara få göra det man vill???? Utan allas åsikter och tyckande om vad som är rätt och fel? Men eftersom jag är en ordentlig människa och böjer mig för folks tyckande och tänkande så går jag upp ur sängen och gör det som förväntas av mig. Så nu blir det lite frukost och sen lite städning bara för att jag måste :)



        Källa: jannikesimonsson.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar