söndag 11 maj 2014

Söndag...

Jag förstår inte hur det kunde bli söndag igen och imorgon är det jobb igen och jag kommer troligen ställas inför antingen en stor besvikelse eller ett stort beslut. Men men jag får väl korsa fingrar och tår att det blir som jag vill. Men jag har lite svårt att förstå hur denna helg bara försvann. Jag har inte gjort något, absolut inget! Eller jo, jag har fått klart endel saker jag måste ha klart på jobbet som jag släpat efter med och jag har tillbringat mycket tid med olika sportaktiviteter. Först och främst nästan en hel dag, kändes i allafall så när det gällde lördagen, i simarenan och idag genom en långpromenad och sen fotboll. Så allt jag behövde få gjort hemma har jag ju inte fått gjort så nästa helg borde jag ägna åt en sak och det är STÄDA!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar