söndag 11 maj 2014

Trött

Kanske är försent att lägga in ett sådant här inlägg men jag har suttit och kollat på Eurovision och förstod inte riktigt. Budskap eller ej, men är det inte en sångtävling? Jag tycker att det är fint med budskap av olika slag men ibland förstår jag inte varför man hela tiden måste nå fram med något? Jag vill när jag ser på till exempel Eurovision bara ha lite simpel underhållning. Kanske jag är för ytlig för att orka. Likadant är det med folk på FB som hela tiden måste nå fram med ett budskap. Varför???? Varför kan man inte för fem sekunder få vara lite ytlig utan att behöva ha ett budskap med allt? 

Jag tänker på jobbet och jag analyserar massor hela tiden men i bland kära människor där ute vill jag kunna vara lite ytlig och bara få lite ren underhållning! Kanske ett helt meningslöst inlägg så här på natten men det är vad jag vill ha sagt innan jag somnar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar