onsdag 21 maj 2014


Jag vet inte vad jag gör för fel alltid men några saker vet jag och det är att jag troligen analyserar saker för mycket. Tänker fram och tillbaka och funderar på OM alldelles för mycket. Så jag kanske ska sluta med det och leva lite mer i nuet? Ta vara på det jag faktiskt har eller bara bestämma att lämna allt och göra något annat???

Nåja, idag fick jag en tankeställare och det är att jag antagligen har en attityd som kanske skrämmer några och som jag kanske har byggt upp alldelles för länge som har blivit befäst. Jag träffade min kära vän idag för ett snabbt samtal och vi pratade om MIG (så klart ;) ) och hur folk kanske faktiskt ser mig och hur jag faktiskt är. Det intressanta är att hon beskriver mig som en varm person medans andra som jag lärt känna på senare tid beskriver mig som en kall person. Då funderar jag givetvis på vad som har hänt? Har jag blivit kall med åren eller är det ett skal som jag byggt upp för jag inte orkar träffa alla dessa nya kollegor hela tiden eller har mitt jobb gjort mig kall???? Om jag själv fick beskriva mig skulle jag nog inte beskriva mig som kall, kanske lite ljummen ;) men jag tror nog att jag väljer vilka jag släpper in på livet just nu och har nog gjort det ett tag för jag har tröttnat på alla som kommer och går i mitt liv och varför lära känna folk som ändå slutar inom ett år??? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar