söndag 18 maj 2014

Äntligen lite bättre....

Nu känner jag mig äntligen lite bättre så idag blev det en tur med fina Jet. Det var sol och super härligt väder! Eftersom det var varmt och solen sken beslutade jag mig för att rida ut en sväng. Vi red i samtliga gångarter och det gick så bra. Jag njöt av fulla drag och jag lät henne galoppera på utan att hålla in henne och hon lyssnade mycket bättre då. Så jag kanske kanske borde rida imorgon, men vet tyvärr inte om jag hinner :( men men så är livet. Ska i allafall försöka rida nu i veckan och till helgen. Kanske ska ta mig bort till slingan och galoppera lite??? Eller testa nya vägar för att få lite variation??? Nåja ett eller två pass i paddocken får det i allafall bli.

2 kommentarer:

  1. Om du rider Jet något i sommar så kanske vi kan ta en tur tillsammans? :) vi har våra hästar ute i Äspered på sommarbete nämligen :) sen tänkte jag höra om du har några bilder från den här tävlingen? :) http://www.livetpalillhamra.blogspot.se/2012/10/dressyrtavling.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Vore supertrevligt är lite trött på att alltid rida själv ;) vart ska ni stå???
      Kollar om jag har korten kvar...

      Radera