måndag 19 maj 2014

Herregud jag har ju ingen karaktär överhuvudtaget. Fattar inte varför jag ibland är så "svag". Tanken var ju att jag skulle börja mitt nya liv idag med löpning och nyttig mat. Löpningen blev inte av och den nyttiga maten försvann någonstans på vägen. Jag var faktiskt lite nyttig nästan hela dagen tills jag satte mig i min soffa och bara slappad och helt plötsligt hittade jag lite chips som var kvar sen i helgen och vips så hade jag ätit upp dem. Inte bra!!!! Men imorgon är en annan dag och då gäller det att hålla fokus och skärpa sig och se målet framför sig! Så löpning och ordning och reda är vad som gäller!!!! Jag vet att jag "tjatar" lite om det och ni tänker säkert att det borde inte vara så svårt men det är det och absolut om man inte har någon karaktär. Men jag måste visa för mig själv att jag faktiskt klarar detta och att jag kan nå mina mål jag siktar mot och inte bara nöja mig med att lyckas till hälften. För det har jag gjort men jag vill lyckas hela vägen! Så imorgon är det skärpning som gäller ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar