onsdag 28 maj 2014

Ibland tror jag att det är något allvarligt fel på mig. Jag tror att jag faktiskt föddes utan karaktär. Jag vet ju hur jag ska äta för att gå ner i vikt, jag vet ju hur jag ska göra för att bli smal och nå mina mål men ändå så bara jag vräker i mig mat och godis och andra saker som inte är bra. Men det är egentligen bara att bestämma sig eller är det? Men jag ska göra ett sista försök att under hela juni (undantag midsommarafton och Jims födelsedag) inte äta några kakor eller några kolhydrater! Givetvis ska jag inte äta några andra onyttiga saker heller! Varje gång jag bryter mot detta ska jag lägga 500kr i en burk! Så nu är det bara att skärpa till sig och visa att det kanske finns lite karaktär någonstans eller så är detta bara ett bevis på att jag är född helt utan karaktär! Lyckas jag inte med detta ska jag aldrig mer skriva om hur tjock och fet jag är eller hur gärna jag vill bli smal! Så antingen blir detta sista inlägget om min dåliga karaktär för jag förstår er att det blir lite tjatigt att lyssna på mitt tjat om min fetma! Så nu kör vi vänner!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar