tisdag 19 juni 2018

Nu måste jag bestämma mig!



Nu har jag hållit på fram och tillbaka, fram och tillbaka med min fotografering. Jag har i perioder aktivt annonserat efter folk att få fotografera och sen har jag tagit en paus för jag inte orkat. Och nu känner jag att jag måste bestämma mig! Jag kan inte hålla på att vela fram och tillbaka utan jag måste nog fatta ett beslut. Antingen ”satsar” jag på att fotografera eller så gör jag det bara för skoj skull när jag själv känner för det. Samtidigt som jag tycker det är extremt roligt och jag kan ju faktiskt fotografera.... i allafall enligt mg ;) så ska jag eller ska jag inte? Ska jag lägga ner det och fotografera för skoj eller ska jag satsa helhjärtat på det? Ja, det är frågan.....

Kram och puss från mig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar