söndag 10 juni 2018

Trött....



Idag ägnade vi hela dagen åt att vara på Liseberg. Riktigt skoj, men vad trött jag är i benen och i huvudet nu. Vi kom nog till Liseberg vid 12 tiden och nu ett antal timmar senare så är jag hemma. Vi var där precis hela dagen, ända tills det stängde. Barnen for runt och åkte allt och inget. Det roligaste var nog när Felicia och hennes kusin Elsa bestämde sig för att åka en barnkarusell i form av elefanter och man skulle trycka på en knapp för att elefanterna skulle åka upp. Elsa och Felicia tryckte på knappen så elefanten ”hoppade” upp och ner och då säger personalen i högtalaren ”sluta hoppa med elefanten för den får ont”. Jag åker tyvärr inte så mycket då jag är lite ”feg”. Men trots detta så är jag mer än nöjd. Jag har skrattat och umgåtts med släktingar så jag får nog trots allt säga att jag är nöjd med dagen :)

Kram och puss från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar