torsdag 28 juni 2018

Sol och bad



Jag har försökt att låta alla mina funderingar kring framtiden och all planering ligga nere idag och bara försökt att njuta av dagen. Lättare sagt än gjort. Jag har i allafall varit i kontakt med en ny fotbollsklubb och Eric ska testa där till hösten så får vi väl se. 

Idag har vi helt enkelt bara latat oss och tagit det såååå otroligt lugnt och jag har gjort absolut inget. Vi har varit vid en sjö med vänner och badat och solat hela dagen och jag brände mig nog lite.... måste verkligen bli bättre på att smörja in mig och barnen även om de har bra pigment. 

Jag kan verkligen inte klaga på denna sommaren! Så fantastisk än så länge men snart behöver vi lite regn. Men hela nästa vecka ser också ut att bli helt fantastisk och jag njuter. Så vi kanske ska lära oss att sätta upp tältet och åka till kusten själva jag och barnen. Får fundera lite på det. Men jag ska njuta av varje soldag och bara vara. Det får se för hemskt ut inne just nu för jag vill njuta och bara vara i solen!

Kram och puss från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar