lördag 18 augusti 2018

Insim i Delsjön



Idag skulle fröken F och hennes vänner simma in och testa banan inför USM imorgon i öppetvatten. Det blåste och var jättekallt men barnen hoppade i, simmade lite och var väl i det stora hela rättså nöjda. Fröken F var dock lite irriterad över att hennes våtdräkt var lite för liten men eftersom hon inte kan planera eller inte säga vad hon behöver förrän när det precis gäller så kan jag ju inte hjälpa henne heller. 

Men hon får helt enkelt göra sitt bästa och simma utifrån sina förutsättningar och se detta som en rolig grej. Visat tycker jag att hon ska kämpa trots en liten för liten våtdräkt och visa att hon faktiskt kan, men ibland så ger hon upp innan hon ens försökt och det gör mig såååå frustrerad! Visat jag har inget tålamod men envis som få, vilket jag hoppas att fröken F kanske kan ta fram någon gång. Visa lite kämparglöd! 

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar