måndag 6 augusti 2018

Trött.....


Nu har min semester tagit slut för denna gången. Dock är det världshistoriens kortaste semester och jag känner mig inte alls utvilad. Jag förstod inte vad som hände och varför jag bara tog 2 veckor för att sen arbeta en och sen gå på ytterligare en. Helt knäppt ju!!!! MEN jag ska inte klaga. Min semester har varit bra. Även om jag inte hunnit med så mycket som jag önskat.

Jag har dock gjort vissa saker som varit skoj och vissa saker som varit mer ett måste om man säger så. Just nu har mitt hem förfallit och det är äckligt och stökigt, men jag vet inte riktigt när jag ska hinna städa. MEN jag har lovat mig själv vissa saker inför hösten och inför att vardagen återvänt. Jag ska bli mer ordningsam. Jag ska bli mer ordentlig när det gäller min träning, min kost, helt enkelt tänka på vad jag äter. Jag hoppas och vill ju gå ner lite i vikt till jul. Sen så ska jag skärpa mig när det gäller min ridning. Jag ska tänka mer jag KAN, jag VILL och jag KOMMER ATT LYCKAS. Svårt att tänka så men jag måste om jag ska se ljuset i min lilla tunnel när det gäller min ridning. Skulle jag inte försöka se ljuset i tunneln så kan jag lika gärna sluta rida, för just nu känns det hopplöst. Vi kommer absolut ingenstans just nu.....MEN så ska jag inte tänka!!!! Jag ska också bli en bättre mamma, en bättre kompis och en bättre person på flera olika sätt. Jag ska försöka att göra mer saker med mina barn, vilket jag gjorde innan men någonstans med alla hundra aktiviteter som barnen samt att barnen blivit större så har det bara försvunnit på vägen. MEN jag ska bli bättre på det. För jag saknar att göra saker med barnen.

Så som ni kan "se" så har jag massa "förbättringsområden" inför hösten. Så det är väl bara att börja "göra" dessa nu =)

Kram och puss från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar